Zwroty
Klientowi
przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie caro-line.pl
produktów w ciągu 14 dni od ich
otrzymania bez podania przyczyny, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r.
o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) poprzez informację na kontakt@caro-line.pl oraz/lub załączenie
formularzu zwrotu (do pobrania poniżej) do przesyłki zwrotnej na adres:
CARO-LINE
ul. Wojska Polskiego 1 / pierwsze piętro
08-430 Żelechów
tel: 504 969 502
Szczegóły zwrotu:
- Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych.
- Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu kosztów transakcji, w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu przelewu bankowego. Sprzedający może powstrzymać się ze zwrotem płatności na rzecz Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem.
- Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysyłanych do firmy za pobraniem.
- Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysłanych do paczkomatu, zwrot musi być nadany bezpośrednio na adres :
- CARO-LINE ul. Wojska Polskiego 1 / pierwsze piętro 08-430 Żelechów
- FORMULARZ ZWROTU (do pobrania)
- FORMULARZ REKLAMACYJNY (do pobrania)