Zwroty
JAK WYKONAĆ ZWROT - KROK PO KROKU
KROK 1
Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu – (dostępny tutaj) możesz go także napisać odręcznie
KROK 2
Zapakuj i zabezpiecz zwracane produkty oraz dołącz wypełniony formularz zwrotu
KROK 3
Nadaj paczkę u wybranego przez siebie przewoźnika na swój koszt.
Odeślij zwrot na adres:
CARO-LINE
ul. Wojska Polskiego 1 / pierwsze piętro
08-430 Żelechów
tel: 504 969 502 / email: kontakt@caro-line.pl
KROK 4
POCZEKAJ NA ZWROT PIENIĘDZY
Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrotu środków dokonamy przy użyciu tego sposobu płatności, jaki został przez Ciebie użyty przy składaniu zamówienia.
- Pamiętaj na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania zamówienia.
- Zwrot środków nastąpi w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zwrotu zakupionego towaru.
- Prosimy o zachowanie numeru śledzenia paczki.
- Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny posiadać oryginalne metki
- Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysyłanych za pobraniem i do paczkomatu
- Jeżeli chcesz nadać zwrot w paczkomacie – wybierz opcję dostawy z paczkomatu bezpośrednio na adres:
CARO-LINE
ul. Wojska Polskiego 1 / pierwsze piętro
08-430 Żelechów
WYMIANY:
Wymiana towaru w sklepie internetowym www.caro-line.pl polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy) wybranych produktów najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki oraz złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.