REGULAMIN SKLEPU
Produkty oferowane w
Sklepie są sprzedawane przez Karolina Serzysko prowadzącą działalność
gospodarczą pod nazwą CARO-LINE Karolina Serzysko z siedzibą w Kujawy, adres: Kujawy
44, 08-420 Miastków Kościelny NIP 8262201465 REGON 369330705 wpisaną do
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej
przez ministra właściwego ds. gospodarki, adres do kontaktu:
kontakt@caro-line.pl , dalej jako Sprzedawca.
§1 PODSTAWOWE POJĘCIA
1.
Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany
jest zapłacić, a w przypadku treści/usługi cyfrowej – także cyfrowe
odwzorowanie wartości;
2.
Dzień roboczy - dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni
wolnych od pracy;
3.
Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od
towarów i usług lub w oparciu o inne przepisy obowiązującego prawa przesyłane
Klientowi;
4.
Dostawa – oznacza dostarczenie Klientowi Produktu przez Sprzedawcę;
5.
Dostawca – podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca, a którego zadaniem jest
zrealizowanie dostawy (szczegółowe informacje dot. dostawców i form dostawy
określono na stronie Sprzedawcy);
6.
Klient – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu
produktu/-ów, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące
także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych,
osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,
której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć
Umowę ze Sprzedawcą, zwana również Użytkownikiem;
7.
Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są
bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;
8.
Oferta – propozycja sprzedaży zawierająca istotne elementy Produktu (m.in. opis
produktu, indywidualna propozycja Sprzedawcy).
9.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna
niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną,
wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze
Sklepu;
10.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę
bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy
wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w
szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,
udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej;
11. Produkt
–Towar lub Usługa oferowana przez Sprzedawcę w Sklepie, przeznaczona do
sprzedaży; Produkt ma charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej;
12. Produkt
fizyczny – produkt podlegający wysyłce fizycznej pocztą/kurierem
13.
Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający zasady korzystania ze
Sklepu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę;
14. Sklep/strona
internetowa – strona, na której prowadzona jest sprzedaż produktów przez
Sprzedawcę
15. Towar –
rzecz będąca przedmiotem umowy zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
16. Umowa –
wzajemne uzgodnienia Sprzedawcy i Klienta określające wzajemne prawa oraz
obowiązki;
17. Usługa –
usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.
§2 ZASADY WSPÓŁPRACY I ZAWARCIA UMOWY
1.
Warunki realizacji umowy i zasady współpracy określają Regulamin oraz Oferta.
2.
Regulamin oraz Oferta nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z
bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego
Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
3.
W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.
4.
Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Klienta Regulaminu, dokonania
płatności oraz potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do
realizacji z zastrzeżeniem postanowienia poniżej.
5.
W sytuacji gdy termin płatności przypada po zawarciu Umowy, Umowa zostaje
zawarta z chwilą akceptacji Regulaminu przez Klienta i przyjęcia zamówienia do
realizacji przez Sprzedawcę.
§3 CENA
1.
Cena jest ceną brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa, z
zastrzeżeniem sytuacji gdy Sprzedawca wskazał jednoznacznie, że cena jest ceną
netto i należy do niej doliczyć podatek VAT.
2.
Cena nie zawiera informacji odnośnie kosztów dostawy czy innych kosztów, które
Klient zobowiązany będzie ponieść, a o których to kosztach będzie poinformowany
przed złożeniem zamówienia.
3.
Ceną obniżoną jest cena obowiązująca na skutek obniżenia ceny Produktu.
4.
Ceną najniższą jest najniższa cena za Produkt, która obowiązywała w okresie 30
dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku produktu oferowanego do
sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – ceną najniższa jest cena najniższa
obowiązująca w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do dnia
wprowadzenia obniżki.
5.
W przypadku obniżenia ceny Produktu, który ulega szybkiemu zepsuciu lub ma
krótki termin przydatności – obok ceny za Produkt, Sprzedawca uwidacznia także
informację o cenie sprzed pierwszego zastosowania obniżki.
6.
W przypadku gdy Sprzedawca stosuje procedurę indywidualnego dostosowania ceny na
podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, Sprzedawca informuje o tym
Klienta przed złożeniem zamówienia.
§4 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
1.
Klient może korzystać ze Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na
dobę. Zamówienia składane w soboty, niedziele lub święta są rozpatrywane
następnego dnia roboczego.
2.
Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą
przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu
Przelewy24.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:
Przelewy24.pl – spółka
PayPro S.A. Agent Rozliczeniowy z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul.
Kanclerska 15, 60-327 Poznań), wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego
Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda
w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068.
3.
Płatności można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego, przelewu
elektronicznego, kartą płatniczą lub kredytową, płatnością BLIK, PayPo oraz za
pośrednictwem innych płatności oferowanych przez Serwis, a także za pobraniem
(o ile tego sposobu nie wyłączono przy zakupie konkretnego Produktu).
4.
Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia, o
ile nic innego nie wynika z Oferty lub wybranego przez Klienta sposobu
płatności.
5.
W celu zakupu Produktów przez Sklep należy:
a)
wybrać Produkt/-y, które chce się kupić, spośród opcji dostępnych na stronie, poprzez
kliknięcie przycisku „dodaj do koszyka” lub przycisku analogicznego;
b)
po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane informacje (np. dane Klienta,
sposób płatności, sposób dostawy);
c)
zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym za dostawę
oraz o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia;
d)
zaakceptować Regulamin i zamówienie, a także dokonać płatności za zamówienie
zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca
prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.
6. Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie w
przypadku niedokonania płatności przez Klienta w terminie 3 dni roboczych od
dnia złożenia zamówienia lub w przypadku wypełnienia przez Klienta formularza
zamówienia w sposób uniemożliwiający jego prawidłową realizację pomimo wezwania
Klienta do uzupełnienia/poprawienia danych pod rygorem anulowania zamówienia.
§5 ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Produkty fizyczne
1.
Termin na realizację zamówienia, w tym na dostawę Produktów, jest uzależniony
od wskazanego przez Sprzedawcę terminu przygotowania zamówienia, a następnie od
terminu dostawy przewidzianego dla wybranego przez Klienta sposobu dostawy. W
przypadku gdy z Oferty nie wynika inaczej, Termin dostawy wynosi od 1 dni do 6
Dni roboczych.
2.
Termin na realizację zamówienia, w tym na dostawę Produktów, należy liczyć od
dnia zawarcia umowy.
3.
Sprzedawca informuje Klienta o:
a)
terminie przygotowania zamówienia przez Sprzedawcę w Dniach roboczych oraz
b)
terminie dostawy Produktów przez Dostawcę w Dniach roboczych – w zależności od
wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
4.
Dostawa realizowana jest na terenie Polski. W przypadku dostaw realizowanych
poza Polskę lub innymi wskazanymi wyżej krajami, Klient uzgadnia indywidualnie
ze Sprzedawcą szczegółowe warunki dostawy.
5.
Dostawa jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w formularzu
zamówienia lub do punktu odbioru wskazanego przez Klienta – w zależności od
wybranego sposobu dostawy.
7.
W razie problemów z dostarczeniem przesyłki przez Dostawcę, takich jak m.in.
nieobecność Klienta pod wskazanym adresem, Dostawca pozostawia awizo pod tym
adresem lub e-mailowo/telefonicznie ustala inny termin, w którym możliwe będzie
dostarczenie zamówienia. W przypadku nieodebrania zamówienia w wyznaczonym
terminie, zamówienie zostanie odesłane do Sprzedawcy. Po odesłaniu, zostanie
ustalony z Klientem nowy termin dostawy oraz określone zostaną koszty ponownej
dostawy.
8.
Klient powinien zbadać odebrane zamówienie przy odbiorze przesyłki, a w razie
stwierdzenia nieprawidłowości – ma prawo zażądać od Dostawcy sporządzenia
protokołu z odbioru.
§6 WARUNKI TECHNICZNE
1.
Klient może korzystać ze Sklepu zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi
przepisami.
2.
Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z
usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania
i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci
powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej
zagrożenia.
3.
W celu skorzystania ze Sklepu lub złożenia zamówienia, konieczne jest
posiadanie przez Klienta:
a)
aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z
dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
b)
aktywnego konta poczty elektronicznej.
4.
W przypadku gdy do skorzystania ze Sklepu lub Produktów konieczne będzie
spełnienie dodatkowych wymagań technicznych, Klient zostanie o tym
poinformowany przed skorzystaniem ze Sklepu lub przed złożeniem zamówienia na
Produkt.
§7 PRAWA AUTORSKIE I LICENCJE
1.
Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę, w tym teksty, zdjęcia,
grafiki, multimedia oraz znaki towarowe są utworem w rozumieniu ustawy o prawie
autorskim i prawach pokrewnych, podlegającym ochronie prawnej.
2.
Prawami autorskimi do ww. materiałów dysponuje Sprzedawca bądź inny podmiot, od
którego Sprzedawca uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też
wykorzystywane przez Sprzedawcę w oparciu o inną podstawę prawną.
3.
Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę mogą być wykorzystywane
wyłącznie przez Klienta na własny użytek, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i
pobieranie w jakikolwiek sposób materiałów poza zakresem dozwolonego użytku.
4.
Sprzedawca udziela Klientowi niewyłącznej licencji, bez prawa do udzielania
sublicencji oraz bez ograniczeń terytorialnych. Ograniczenia czasowe wynikają z
Oferty lub z niniejszego Regulaminu. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji
zostało uwzględnione w cenie.
5.
Klient ma prawo do korzystania z materiałów na następujących polach
eksploatacji:
a) w
zakresie zapisu utworu oraz wydruku - zapis techniką cyfrową na Koncie
Użytkownika lub w inny sposób dozwolony przez Sprzedawcę; wydruk może być
dokonany na własne potrzeby korzystania z materiałów;
b)
modyfikacji utworu na własne potrzeby w zakresie wynikającym ze wskazówek,
instrukcji/instrukcji wideo, komentarzy.
6.
W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w niniejszym paragrafie, w tym
naruszenia praw autorskich, Sprzedawca ma prawo domagać się od Klienta
odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient w ww. zakresie może ponosić
odpowiedzialność cywilną lub karną.
§ 8 OGÓLNE WARUNKI SKŁADANIA REKLAMACJI
1. Reklamację można złożyć na piśmie poprzez odesłanie towaru wraz z opisem
wady listem poleconym lub inną formą przesyłki, na adres: CARO-LINE Karolina
Serzysko, ul. Wojska Polskiego 1 /
pierwsze piętro 08-430 Żelechów . Reklamacje można składać również poprzez wysłanie wiadomości e-mail na
adres: kontakt@caro-line.pl z zawarciem opisu zgłaszanej wady
i zdjęć wadliwego towaru lub opisu
zgłaszanego problemu, jeśli reklamacja dotyczy nieodpłatnych usług świadczonych
drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
2. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji,
Sprzedawca zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi
wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. Sprzedawca
może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie
dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i
przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię,
nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, na który ma zostać wysłana
odpowiedź na reklamację, datę nabycia towaru, dokładny opis towaru oraz datę
jej stwierdzenia, żądanie Klienta, informację o tym, czy Klient posiada status
Przedsiębiorcy traktowanego jak Konsument. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji
należy w miarę możliwości dostarczyć Sprzedawcy dowód zakupu towaru. Może to
być na przykład kopia paragonu, kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo
inny dowód.
3. Klient otrzyma informację o sposobie
rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia żądania przez
Klienta. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji na
wskazany adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie (listem poleconym) na
wskazany przez Klienta adres. Na Stronie Sklepu w zakładce “Zwroty i
reklamacje” znajduje się formularz reklamacji Towaru wraz z niezbędnymi
instrukcjami dotyczącymi złożenia reklamacji, z którego Klient może skorzystać.
W każdym przypadku Klient może skorzystać również z wzoru formularza
reklamacyjnego dostępnego na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pod adresem: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/formularze/.
§ 9 REKLAMACJA NA PODSTAWIE RĘKOJMI
1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą reklamacji Towarów zakupionych
przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę traktowanego jak Konsument do dnia 31
grudnia 2022 roku.
Jeżeli zakupiony Towar ma wadę fizyczną lub prawną, Sprzedawca odpowiada
względem Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą traktowanym jak
Konsument na zasadzie art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego (rękojmia).
2. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient będący Konsumentem może:
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży,
chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta
wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma
zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo
Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub
usunięcia wad, żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady.
Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć
wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Klient
będący Konsumentem może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady
żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać
usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób
wybrany przez Klienta będącego Konsumentem jest niemożliwe albo wymagałoby
nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad,
rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę
niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
3. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta będącego
Konsumentem co do wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady, jeżeli
doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany
przez Klienta będącego Konsumentem jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim
możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby
nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany
dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. Koszt dostarczenia Towaru pokrywa
Sprzedawca. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna
zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi
będącego Konsumentem roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od
wad przedawnia się z upływem roku, lecz w przypadku, gdy klient jest Konsumentem,
termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu
pierwszym. W tym terminie Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy
Sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli
Klient będący Konsumentem żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia
wady, termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży lub złożenia oświadczenia o
obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany
Towaru lub usunięcia wady. W przypadku składania reklamacji na podstawie
rękojmi zastosowanie znajdują postanowienia § 8 niniejszego Regulaminu “Ogólne
warunki składania reklamacji”.
§ 10 REKLAMACJA NA PODSTAWIE
NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ
1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą reklamacji Towarów zakupionych
przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę traktowanego jak Konsument od dnia 1
stycznia 2023 roku.
W przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży
między Sprzedawcą a Konsumentem lub Przedsiębiorcą traktowanym jak
Konsument, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową
Sprzedaży na zasadach określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 ze zm.).
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową,
jeżeli Konsument najpóźniej w chwili zawarcia Umowy, został wyraźnie
poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z Umową
oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru.
2. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument może żądać jego naprawy lub
wymiany.
Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca
może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do
zgodności Towaru z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo
wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są
niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić
doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową.
Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie
okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z Umową,
wartość Towaru zgodnego z Umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta
powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową. Konsument
od zgłoszenia reklamacji ma 14 dni na odesłanie towaru.
Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w
której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z
umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę
towaru oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym
w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów,
ponosi Sprzedawca.
Konsument udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie.
Sprzedawca odbiera od Konsumenta Towar na swój koszt.
Jeżeli Towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności
Towaru z Umową, Sprzedawca demontuje Towar oraz montuje go ponownie po
dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój
koszt.
Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Towaru,
który następnie został wymieniony.
3. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o
obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową,
Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową,
brak zgodności Towaru z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował
doprowadzić Towar do zgodności z Umową,
brak zgodności Towaru z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie
ceny albo odstąpienie od Umowy, z
oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on
Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych
niedogodności dla Konsumenta.
Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z
Umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową pozostaje do wartości Towaru
zgodnego z Umową.
Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa
obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia
otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny. Konsument nie może
odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową jest nieistotny.
Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową jest istotny.
Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Towarów
dostarczonych na podstawie Umowy Konsument może odstąpić od Umowy jedynie w
odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych
przez Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można
rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne
z Umową. W razie odstąpienia od Umowy Konsument niezwłocznie zwraca Towar
Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie
później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego
odesłania.
Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,
jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób
zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego
dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin
przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawca, jego poprzedników
prawnych lub osoby działające w ich imieniu jest dłuższy. W przypadku składania
reklamacji na podstawie niezgodności Towaru z Umową zastosowanie znajdują
postanowienia § 8 niniejszego Regulaminu “Ogólne warunki składania reklamacji”.
4. W przypadku doręczenia przez kuriera DPD, zniszczonej/naruszonej
paczki, należy sporządzić stosowny protokół szkody. Należy spisać go w
obecności kuriera w momencie doręczenia paczki. Druk protokołu szkody powinien
posiadać kurier. Brak protokołu szkody może spowodować pozostawienie reklamacji
bez rozpoznania, a tym samym brak ewentualnej wypłaty odszkodowania. W
przypadku odbioru zniszczonej/naruszonej paczki z Paczkomatu 24/7 InPost Sp. z
o.o. należy natychmiast ponownie umieścić przesyłkę paczkomatową w skrytce
pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Operator po wyjęciu przesyłki z
paczkomatu i dostarczeniu jej na Oddział, dokonuje komisyjnego otwarcia
przesyłki paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie
stwierdzana jest zasadność reklamacji i w związku z tym podejmuje się dalsze
czynności.
§ 10 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
SPRZEDAŻY
1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą
traktowanym jak Konsument który zawarł
Umowę Sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania
przyczyny na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
(Dz.U. 2020 poz. 287 ze zm.).Bieg terminu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży
rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub
Przedsiębiorcę traktowanego jak Konsument. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca
traktowany jak Konsument wskaże osobę trzecią, inną niż przewoźnik uprawnioną
do objęcia Towaru, bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna
się od chwili objęcia Towaru przez tą osobę.
2. Konsument lub Przedsiębiorca traktowany jak Konsument
może odstąpić od Umowy Sprzedaży informując Sklep o swojej decyzji o
odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład
wysłanego pisemnie na adres: CARO-LINE
ul. Wojska Polskiego 1 / pierwsze piętro 08-430 Żelechów, za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@caro-line.pl Klient może
skorzystać ze wzoru formularza zwrotu, który dostępny jest na stronie
internetowej Sprzedawcy z zakładce “Zwroty i reklamacje”, jednak nie jest to
obowiązkowe. W każdym przypadku Klient może skorzystać z wzoru formularza
odstąpienia dostępnego na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod
adresem: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/formularze/ Do zachowania terminu
wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. W przypadku
odstąpienia od Umowy Sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Jeśli Konsument
złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął
jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
3. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż
w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy
Sprzedaży złożonego przez Konsumenta, zwrócić mu dokonane przez niego
płatności, pomniejszone o występujące koszty odbioru przesyłek z adresu
wskazanego przez Konsumenta, przedstawione na stronie
https://www.caro-line.pl/index.php?route=information/information&information_id=7
za wyjątkiem kosztu dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności
przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że
Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla
Sprzedawcy z żadnymi dodatkowymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował,
że odbierze Towar od Konsumenta, Sprzedawcy przysługuje prawo do wstrzymania
się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru
z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w
zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku płatności za
pobraniem, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na podany przez Konsumenta
numer konta bankowego. W przypadku, gdy Konsument nie poda w ramach przesyłki
zwrotnej numeru konta bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot płatności,
Sprzedawca podejmie z nim kontakt w celu ustalenia tej informacji. Jeżeli
Konsument, korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia
Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę,
Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego
dodatkowych kosztów. Konsument lub Przedsiębiorca traktowany jak Konsument ma
obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w
terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu
wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Zwracany Towar powinien zostać́
wysłany przez Klienta na adres: CARO-LINE
ul. Wojska Polskiego 1 / pierwsze piętro 08-430 Żelechów. W wypadku
odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Klient będący Konsumentem ponosi bezpośrednie
koszty zwrotu Towaru. Szczegóły na stronie
https://www.caro-line.pl/index.php?route=information/information&information_id=7
W konsekwencji, Sprzedawca nie jest zobowiązany do odebrania przesyłki
odesłanej za pobraniem oraz innych przesyłek, które wiążą się dla Sprzedawcy z
koniecznością spełniania świadczenia pieniężnego. Konsument ponosi
odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z
niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania Towaru. Prawo odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi m.in. w
odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, za które konsument jest
zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za
wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę
utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na
rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które
mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c) w której przedmiotem świadczenia jest towar
nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d) w której przedmiotem świadczenia jest towar
ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
e) w której przedmiotem świadczenia jest towar
dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie
można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia są towary, które
po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone
z innymi towarami;
g) w której przedmiotem świadczenia są nagrania
dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym
opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
h) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na
nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny,
jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą
konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po
spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie.
§10 KONTO UŻYTKOWNIKA
1.
Sprzedawca tworzy dla Klienta Konto Użytkownika, tj. indywidualny panel
uruchomiony na rzecz Klienta przez Sprzedawcę w celu korzystania z Produktów
Sprzedawcy po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawarciu nieodpłatnej umowy
na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika, dalej jako Konto. Umowa na
utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta na czas
nieokreślony.
2.
Klient nie może udostępniać Konta Użytkownika osobom trzecim lub posiadać kilka
Kont Użytkownika.
3.
Założenie Konta Użytkownika jest konieczne do uzyskania dostępu do Konta
Użytkownika.
4.
Sprzedawca przesyła na wskazany przez Klienta adres e-mailowy informacje
dotyczące
Konta Użytkownika.
Klient ustanawia indywidualne hasło do Konta. Klient ma obowiązek ustanowić
indywidualne hasło również w przypadku, gdy na potrzeby rejestracji Konta
Użytkownika hasło generowane jest automatycznie przez system. Po rejestracji
Konta, Klient powinien niezwłocznie ustanowić nowe hasło.
5.
Klient może zgłosić żądanie usunięcia Konta Użytkownika Sprzedawcy e-mailowo
lub w inny sposób przyjęty do komunikacji ze Sprzedawcą z zachowaniem
14-dniowego okresu wypowiedzenia bez podania przyczyny.
6.
Usunięcie Konta Użytkownika może wiązać się z utratą dostępu do Produktów
udostępnionych w ramach Konta Użytkownika.
7.
Sprzedawca może wypowiedzieć umowę na utworzenie i prowadzenie Konta
Użytkownika:
a)
z ważnych przyczyn z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia (dotyczy
Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta); pod
pojęciem ważnej przyczyny należy rozumieć w szczególności naruszenie przez
Klienta postanowień Regulaminu lub przepisów prawnych, a także podejmowanie
przez Klienta działań sprzecznych z dobrymi obyczajami;
b)
bez podania przyczyny w trybie natychmiastowym (dotyczy Klienta, który nie jest
Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta).
§ 11 INNE USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego
funkcjonowania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy
technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie
nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. Sprzedawca, oprócz umożliwiania
zawierania za pośrednictwem Sklepu Umów Sprzedaży zgodnie z niniejszym
Regulaminem, świadczy również nieodpłatnie drogą elektroniczną następujące
usługi na rzecz Klientów:
a. Usługę Newsletter,
b. Usługę Konta indywidualnego (użytkownika),
c. Usługę Powiadamiania o dostępności Towaru i Zapisu na Towar.
W celu rozpoczęcia świadczenia usługi Newsletter, wymagane jest wyrażenie
zgody na otrzymywanie Newslettera przez Klienta poprzez podanie swojego adresu
e-mail w odpowiednim polu na stronie internetowej Sklepu. Newsletter świadczony
jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili
i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera)
w szczególności poprzez wycofanie zgody w penelu klienta lub wysłanie stosownego
żądania do Sprzedawcy wykorzystując dane kontaktowe.
Usługa Konta indywidualnego dostępna jest po dokonaniu rejestracji danych w
systemie Sklepu na zasadach opisanych w § 10 Regulaminu i polega na
udostępnieniu Klientowi indywidualnego panelu w systemie teleinformatycznym
Sprzedawcy, pozwalającego Klientowi korzystać z dodatkowych funkcjonalności
strony internetowej Sklepu, takich jak modyfikacja danych Klienta
podtrzymywanie sesji Klienta po zalogowaniu się przez niego do Konta
indywidualnego, przechowywanie i udostępnianie Klientowi historii zamówień,
śledzenie statusu zamówień.
Usługa Powiadamiania o dostępności Towaru i Zapisu na Towar dostępna jest
po uzupełnieniu odpowiedniego pola adresem e-mail.
Klient uprawniony jest w każdym momencie do żądania zaprzestania
świadczenia przez Sklep usług wskazanych § 11 W takim wypadku umowa o
świadczenie odpowiednio usług Newslettera bądź usługi Konta indywidualnego
rozwiązuje się, a Sprzedawca ma 14 dni na odpowiednio usunięcie Konta
indywidualnego bądź usunięcie danych Klienta z bazy danych osób, które wyraziły
zgodę na otrzymywanie Newslettera, z zastrzeżeniem zasad przetwarzania danych
osobowych Klientów zawartych w dokumencie „Polityka Prywatności”, dostępnej na
stronie internetowej Sklepu pod zakładką „Polityka Prywatności”.
§12 SZCZEGÓŁOWE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
1.
Postanowienia wskazane w niniejszym paragrafie mają zastosowanie do
Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
2.
Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy
Sprzedawcą a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach
konsumenta jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
3.
Przedsiębiorca, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma
obowiązek zbadać przesyłkę przy jej odbiorze. W razie dostrzeżenia wad i
uszkodzeń – Przedsiębiorca ma obowiązek sporządzić protokół przy
odbiorze. W przypadku niedopełnienia ww. formalności, Sprzedawca nie
odpowiada za wady i uszkodzenie Produktu powstałe od chwili przyjęcia go przez
Dostawcę aż do wydania go Przedsiębiorcy oraz za opóźnienie w przewozie
przesyłki.
4.
Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności Towaru z
umową/wady rzeczy względem Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na
prawach konsumenta.
5.
Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą
na prawach konsumenta umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Sprzedawca
przesyła Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub adres korespondencyjny
oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia umowy. Przedsiębiorca zrzeka się
jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.
6.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku
do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
§13 OPINIE O PRODUKTACH
1.
Opinie dotyczące Produktów publikowane przez Sprzedawcę są przez niego
weryfikowane.
2.
caro-line.pl zastrzega sobie prawo do odmowy publikacji w przypadku gdy:
a.
jest sprzeczna z prawem lub dobrymi obyczajami, w szczególności wzywa do
nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej.
b.
narusza jakiekolwiek prawa osób trzecich.
c.
zawiera odnośniki do konkurencyjnych stron internetowych.
3.
Weryfikacja następuje poprzez porównanie danych osobowych lub szczegółów
współpracy z danymi i informacjami posiadanymi przez Sprzedawcę.
§ 14 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Karolina Serzysko prowadzącą
działalność gospodarczą pod firmą CARO-LINE Karolina Serzysko z siedzibą w:
Kujawy 44, 08-420 Miastków Kościelny wpisaną w Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, prowadzonej przez Ministra Rozwoju i
Technologii, NIP: 8262201465, REGON: 369330705 jako administratora
danych osobowych.
Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne
zapewniające ochronę danych osobowych.
Zasady i cele przetwarzania danych osobowych Klientów zawarte są w
dokumencie „Polityka Prywatności”, dostępnej na stronie internetowej Sklepu pod
zakładką „Polityka Prywatności”.
§15 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.
W czasie trwania siły wyższej, Strony umowy zwolnione będą od wszelkiej
odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko
okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu
umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym
lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we
wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w
wykonaniu umowy.
2.
Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub
naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można
było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności takie
zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu
wyjątkowego.
3.
W sytuacji, gdy Klient jest spoza kraju Sprzedawcy, powinien poinformować
o tym Sprzedawcę, wskazując informację o swoim miejscu zamieszkania/siedzibie,
żeby możliwe było rozliczenie podatku zgodnie z obowiązującymi go przepisami.
4.
W ramach korzystania z Produktów zabrania się dostarczania informacji o
charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi
obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
5.
Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji. Konsument ma możliwość
zwrócenia się do:
a)
stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
wynikłego z zawartej umowy;
b)
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między
Klientem a Sprzedawcą;
c)
powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej,
do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy
w sprawie umowy;
d)
lub ma prawo skorzystać z platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów
pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami
http://ec.europa.eu/consumers/odr.
6.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych
przyczyn, w tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w
jakich zmiany te wymuszają na Sprzedawcy również zmiany treści niniejszego
Regulaminu, w szczególności zmiany przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy o
prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także na
mocy obowiązujących decyzji UOKIK, PUODO lub orzeczeń sądowych w zakresie
odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom oraz w przypadku istotnej zmiany
czynników biznesowych, o ile istnieje związek przyczynowo - skutkowy między ww.
zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez Sprzedawcę.
7.
Prawem właściwym jest prawo polskie .
8.
Sądem właściwym jest sąd polski .
9. W
przypadku Klienta będącego konsumentem, postanowienia Regulaminu nie pozbawiają
konsumenta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego
pobytu, których nie da się wyłączyć na podstawie umowy. W przypadku gdy
przepisy, które obowiązują w państwie konsumenta są dla niego bardziej
korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one
zastosowanie w umowie zawartej między Klientem a Sprzedawcą.
10. Zasady
dotyczące przetwarzania danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności.
REGULAMIN KART PODARUNKOWYCH I E-KART
PODARUNKOWYCH
§ 1 Postanowienia ogólne
W sklepie internetowym działającym pod adresem
https://www.caro-line.pl („Sklep Internetowy”) prowadzonym przez Sprzedającego
CARO-LINE Karolina Serzysko z siedzibą w Kujawy 44, 08-420 Miastków Kościelny
podlegającą wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, NIP:
8262201465, Regon: 369330705, dostępne są Karty Podarunkowe oraz E-karty
Podarunkowe.
Karta Podarunkowa – karta o określonej wartości
pieniężnej sprzedawana w formie papierowej, wystawiony na okaziciela i
uprawniający do dokonania zakupów towarów, dostępnych w Sklepie Internetowym,
do wartości nominalnej karty, na warunkach określonych w niniejszym
Regulaminie. Karta Podarunkowa nie jest kartą płatniczą ani elektronicznym
instrumentem płatniczym.
E-karta Podarunkowa – karta o określonej wartości pieniężnej sprzedawana
w formie elektronicznej (kodu alfanumerycznego) wysłanego na maila podanego w
zamówieniu, wystawiony na okaziciela i uprawniający do dokonania zakupów
towarów, dostępnych w Sklepie Internetowym, do wartości nominalnej karty, na
warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. E-karta Podarunkowa nie jest
kartą płatniczą ani elektronicznym instrumentem płatniczym.
Bony przeznaczone są do sprzedaży dla pełnoletnich
osób fizycznych, będących konsumentami w rozumieniu art. 22(1) k.c., które
zaakceptują niniejszy Regulamin wraz z warunkami zakupu („Nabywca”).
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem
Kart Podarunkowych i E-kart Podarunkowych zastosowanie znajduje REGULAMIN
ZAKUPÓW I KORZYSTANIA ZE STRONY.
§ 2 Nabycie Karty Podarunkowej lub
E-karty Podarunkowej. Warunki wykorzystania Kart.
Nabywca ma możliwość nabycia w Sklepie internetowym
Karty Podarunkowej lub E-karty Podarunkowej w zamian za środki pieniężne w
kwocie równej wartości nominalnej karty.
Po zakupie Karty Podarunkowej i odnotowaniu wpływu
środków na rachunku bankowym Sprzedającego, Karta Podarunkowa zostanie wysłana,
w sposób wybrany przez Nabywcę, na wskazany przy składaniu zamówienia przez
Nabywcę adres.
Po zakupie E-karty Podarunkowej i odnotowaniu wpływu
środków na rachunku bankowym Sprzedającego, E-kartę Podarunkową zostanie
wysłany na wskazany przy składaniu zamówienia przez Nabywcę adres e-mail.
Karta Podarunkowa lub E-karta Podarunkowa uprawnia
posiadacza Karty do nabycia Towarów w Sklepie Internetowym do wartości
nominalnej Karty.
Karty są ważne przez okres 6 (sześciu) miesięcy od
dnia zakupu („Okres Ważności Karty”).
Okres Ważności Karty zostanie wskazany na
potwierdzeniu zakupu Karty.
Karty uprawniają do nabycia towarów jedynie w Sklepie
Internetowym działającym pod adresem https://www.caro-line.pl
Karta uprawnia Nabywcę do nabycia towarów dostępnych w
Sklepie Internetowym w Okresie Ważności Karty.
Karty nie podlegają wymianie na gotówkę w całości ani
w części. Postanowienie to dotyczy również sytuacji, w której Karta nie
zostanie wykorzystany w swoim Okresie Ważności.
Karta nie może zostać nabyty przy użyciu innego Karty.
§ 3 Nabycie Towarów za Karty
Karty wystawiane są na okaziciela.
Nabywca uprawniony jest do nabycia towarów w Sklepie
Internetowym do wartości nominalnej Karty.
W przypadku dokonania zakupów w Sklepie Internetowym
za kwotę wyższą od wartości nominalnej Karty, Nabywca będzie zobowiązany do
zapłaty różnicy w zwykły sposób, zgodnie z REGULAMINEM ZAKUPÓW I KORZYSTANIA ZE
STRONY.
Jeśli wartość produktów dodanych do koszyka jest
niższa niż kwota Karty, Klientowi nie uda się skorzystać z Karty.
Kartą nie można opłacić kosztów wysyłki Towaru.
§ 4 Odstąpienie od umowy. Zwrot Towarów
nabytych za pomocą Karty.
Nabywca będący
konsumentem w rozumieniu art. 22(1) k.c. ma prawo w terminie 14 dni od dnia
nabycia Karty podarunkowej w Sklepie Internetowym do odstąpienia od umowy
nabycia Karty.
W celu odstąpienia od umowy należy skorzystać z
formularza odstąpienia znajdującego się na stronie Sklepu Internetowego
https://www.caro-line.pl/index.php?route=information/information&information_id=7
Po dokonaniu odstąpienia przez Nabywcę, Sprzedawca
sprawdzi czy Karta, która ma zostać zwrócona nie został wykorzystany w całości
lub w części. W przypadku, w którym Karta nie została wykorzystany w całości
lub w części, Sprzedawca dokona dezaktywacji Karty oraz zwrotu kwoty
stanowiącej równowartość wartości nominalnej Karty na rachunek bankowy wskazany
przez Nabywcę. Karta wykorzystany w całości lub w części nie podlega zwrotowi.
W przypadku nabycia towaru w Sklepie Internetowym z
wykorzystaniem Karty Podarunkowej lub E-karty Podarunkowej, odstąpienie od
umowy lub zwrot towaru na innej podstawie, odbywają się na zasadach ogólnych, opisanych
w REGULAMINIE ZAKUPÓW I KORZYSTANIA ZE STRONY, z zastrzeżeniem zmian wskazanych
poniżej.
W przypadku odstąpienia od Umowy lub zwrotu towaru
nabytego z wykorzystaniem Karty, środki zostaną zwrócone w formie, w jakiej
dokonano płatności za towar. W pierwszej kolejności środki zostaną zwrócone za
Kartę Podarunkową lub E-kartę Podarunkową do wykorzystania w jego Okresie
Ważności. W takim przypadku Okres Ważności nie ulega przedłużeniu. W przypadku,
w którym kwota zwrotu przewyższa wysokość kwoty nominalnej Karty Podarunkowej lub E-karty Podarunkowej,
różnica zostanie zwrócona na wskazany przez Nabywcę rachunek bankowy.